Jaki kolagen wybrać?

Ponieważ produkcja kolagenu w organizmie znacznie spada po 30 roku życia, niedobór kolagenu częściej występuje u osób w średnim wieku i starszych. Na jakość i ilość kolagenu w organizmie ma wpływ dziedziczność. Ale dieta i styl życia odgrywają ważną rolę. Sportowcy i osoby ciężko pracujące mają również większe zapotrzebowanie na przyjmowanie i produkcję kolagenu, gdy ze względu na duże obciążenie pracą mają większe zapotrzebowanie na kolagen do regeneracji tkanek. Z podobnego powodu osoby otyłe, które mają przeciążone stawy, są narażone na niedobór kolagenu.
 

Przy wyborze kolagenu ważne jest, aby upewnić się, że jest to kolagen hydrolizowany. Zmodyfikowany w ten sposób kolagen tworzy peptydy kolagenowe, które są znacznie łatwiejsze w obróbce i wykorzystaniu dla organizmu.

Wybór między różnymi rodzajami kolagenu zależy przede wszystkim od Twoich potrzeb. Kolagen bydlęcy zawiera głównie I. i III. typu, podczas gdy ryby morskie (lub ryby) zawierają głównie typ I. Twój wybór powinien zatem zależeć głównie od osobistych potrzeb.

 
Wybierając kolagen (i każdy inny suplement), zawsze upewnij się, że producent stosuje wysokiej jakości surowce, które są dobrze przyswajalne przez ludzki organizm. Do tego oczywiście ilość kolagenu zawarta w jednej porcji dziennej, która może się różnić w zależności od producenta. Dlatego ważne jest, aby przy wyborze nie kierować się wyłącznie ceną, ale przede wszystkim skutecznością.
 

Dzienna dawka naszego kolagenu to 20 000 mg.

Czy znasz jakiś inny, tak superowy kolagen? wink

 

Collagen Beauty Drink

Collagen Beauty Drink

Slané

Słone

Sladké

Słodkie

Bez příchutě

Collagen Osteo Drink

Bez příchutě

Neutralne

Bez příchutě

Collagen 50+ Fit Drink